Sabtu, 11 Julai 2009

Selsema Babi Dan Tanah Liat
Wabak influenza (H1N1) iaitu lebih dikenali dengan nama selsema babi kini dirasakan bakal mengancam kesihatan manusia sedunia. Semua pintu sempadan negara diletakkan dalam keadaan berjaga-jaga dari kedatangan pelancung maupun mereka yang baru pulang dari negara-negara berkenaan.

Namun apa jua situasi yang berlaku, masyarakat kita masih lagi tidak mahu akur dengan larangan yang telah ditentukan Allah di dalam Al- Quran. Pengharaman babi yang terdapat di dalam Al-quran dahulu dipersendakan kini menjadi isu keselamatan negara dan dunia. Virus deman selsema babi akan terus membunuh sesiapa sahaja sekalipun melalui percakapan dengan pembawanya.
Sebagai seorang herbalis Muslim mari kita kembali kepada pengubatan Islam dimana hukum “samak” digunakan. Najis babi dibersihkan dengan tujuh kali basuhan dan sekali dengan air tanah. Pastikan tubuh sentiasa bersih dengan persekitaran sehinggakan tidak memberi ruang virus berkembang. Antibodi yang terbaik adalah dari tanah. Herba organik tumbuh daripada tanah. Sabun tanah liat juga dari tanah dan kini HPA mengeluarkan serbuk tanah liat putih bagi pelbagai kegunaan:-
1. Untuk bertayamum - untuk pesakit menggantikan air
2. Untuk menyamak -
3. Sakit kulit ekzema - campur dengan air dan sapukan di kulit
4. Demam panas - sama spt di atas dan disapu di bahagian kepala
5. Ketagihan dadah - minum




MADU COSCINIUM




















Produk ini sangat baik untuk merawat masalah resdung.

Harga PenggunaSemenanjung Malaysia: RM 30
Sabah & Sarawak: RM 35
Harga Pengedar HPASemenanjung Malaysia: RM 25
Sabah & Sarawak: RM 30
Nilai Mata (NM): 5
Berita Berkaitan:
Produk Baru Dari Madu
Produk baru yang akan dikeluarkan merupakan sinergi herba dan madu dan ianya memberikan kesan yang maksima disamping pengurangan kepada kos untuk pembelian 2 produk sekaligus. Produk yang dikeluarkan ialah seperti berikut:-
1. Madu Plantisol
2. Madu Vitex
3. Madu Radix
4. Madu Paramaria
5. Madu Coscinium (sudah dikeluarkan)
6. Madu Ardisia (sudah dikeluarkan)
7. Madu Cuka
Sesuatu herba yang dicampurkan madu akan memberikan kesan yang menyeluruh kerana madu bertindak sebagai katalis bagi membangkitkan kekuatan sesuatu herba. InsyaAllah.

PLAN PEMASARAN HPA

Apa Itu HPA?
HPA adalah Sebuah Perusahaan yang Eksis dengan Penjualan Produk-Produk Kesehatan (Herba) yang didirikan oleh Tn. Haji Ismail bin Ahmad pada bulan September 1987 dan berkantor pusat di Malaysia.

HPA (Herba Penawar Alwahida) adalah Sebuah Solusi Penyembuhan Dengan Herba Yang Islami Dan Berdasarkan Atas Sumber Alamiah & Ilahiah Serta Terbukti Secara Ilmiah.

HPA menggunakan kaedah pemasaran yang berkesan untuk memastikan semua produk HPA dipasarkan ke seluruh Malaysia dan mencapai hasrat untuk menguasai pasaran global. Berikutan dengan itu, HPA telah menubuhkan syarikat pemasaran sendiri iaitu Al Wahida Marketing Sdn. Bhd. pada 1 Februari 1996 dengan No. Pendaftaran 376131-A, mendapat lesen di bawah Akta Jualan Langsung dari Kementerian Dalam Negeri dan Hal Ehwal Pengguna, berfungsi untuk memasarkan produk HPA melalui konsep sistem Multi-Level Marketing (MLM). Ia merupakan satu kaedah dan strategi yang cukup berkesan untuk memperkenalkan produk-produk kepada pelanggan.

jom tengok plan pemasaran HPA....tekan disini..tengok tengok tengok!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan