Isnin, 6 Julai 2009

MINI KONVEK ZON SELATAN

Tahniah pada Kumpulan Al Wahida Selatan (KAS) atas program mini konvek yang pada saya merupakan program yang sangat menarik. Disamping penganugrahan yang diberikan ianya juga membentuk kerja berpasukan yang lebih mantab. Selatan kini mula terselah dengan jaringan MLM HPA di setiap daerah. Semangat ahli-ahli diselatan juga sekental ahli-ahli diutara.




















Walaupn jualan utara masih mendahului semua zon tetapi peningakatan zon tengah,timur dan barat dijangka akan menyamai zon utara dalam tempoh yang terdekat ini. Cawangan-cawangan baru terus giat dibuka sehinggakan kemungkinan sekali setiap felcra akan ada satu cawangan HPA.Mini Konvek yang diadakan di Universiti Teknologi Hussin Onn Malaysia (UTHM) pada pagi tadi benar-benar akan menjadi sumber motivasi pada semua ahli HPA nanti. InsyaAllah. Tahniah pada presiden KAS en Rahmat Daim dan panitia program. Teruskan menguasai negeri Johor. HPA Boleh InsyaAllah.



KOPI RADIK DITIRU LAGI













Warga HPA kini berhadapan dengan satu lagi persaingan kopi pracampuran di pasaran. Teknik pengeliruan yang dilakukan oleh pehak tertentu nampaknya benar-benar ingin meniti atas nama RADIX. Mereka mengalihkan perhatian pengguna dengan meujudkan MASTER RADIX pek baru dengan 8 herba. Pekedai yang dahulunya menjual kopi radix kini mula menerima MASTER RADIX sebagai produk baru keluaran HPA.Inilah dunia persaingan yang akan menyaksikan siapakan yang lebih kuat rangkaian peniagaanya. Semua warga HPA perlu bangun mempertahankan pasaran kopi yang telah kita kuasai bersama. Para leader perlu memberikan penerangan bahawa MASTER RADIX itu sebenarnya bukanNya RADIX menjadi minuman kesihatanya pada masa kini.

PRODUK - PRODUK HPA

KOPI DIET











Kopi diet untuk pesakit kencing manis memang pahit. Disamping itu ia juga menggunakan daun stevia sebagai bahan pengganti gula. Sebenarnya kopi diet ini ialah kopi untuk mereka yang bermasalah dengan kesihatan seperti kencing manis, gout , darah tinggi ,gastrik dan obesiti. Mereka yang ingin mengambil kopi diet mestilah berfikir minuman ini merupakan adunan ubatan pahit yang perlu di minum untuk mengekalkan kesihatan. Kopi diet juga merupakan adunan yang sangat baik untuk orang lelaki dan ia juga boleh digunakan untuk masalah impotensi.Kopi diet boleh diambil bersama madu lebah bagi mengurangi kepahitanya dan jangan sekali-kali memasukan gula kerana ia akan menghilangkan fungsi sebenar kopi diet. Kelebihan kopi diet boleh diukur selepas tiga hari meminumnya dengan dos minima 2 cawan sehari iaitu pagi dan petang. Tubuh akan terangsang menjadi bertenaga dan sangat sesuai bagi mereka yang berkerja yang melibatkan tenaga fizikal. Ada sedikit gula digunakan bagi mendapatkan imbangan tenaga dalam sinergi kopi diet. Kopi ini dijangka akan menjadi minuman nombor satu khususnya bagi mereka yang mementingkan kesihatan.InsyaAllah.










GARLIC OIL SOFTGEL
- Sebagai antibiotik alami di dalam tubuh manusia
1. Menghambat kemerosotan otak dan sistem kekebalan
2. Membantu menghambat proses penuaan. Menghambat pertumbuhan sel kanker.
3. Dengan mengkonsumsi bawang putih, resiko terkena kanker dapat dikurangi.
4. Bawang putih yang dikonsumsi secara rutin dalam jangka waktu tertentu dapat membantu menurunkan kadar kolesterol.
5. Zat anti-kolesterol dalam bawang putih yang bernama ajoene menolong mencegah penggumpalan darah.
6. Bawang putih dapat membantu meredakan stress, kecemasan, dan depresi.
7. Dengan efek yang lebih lembut. Bawang putih mengandung vitamin A.
8. Bawang putih mengandung vitamin B.
9. Bawang putih mengandung vitamin C.
10. Bawang putih mengandung kalsium.
11. Bawang putih mengandung potasium
12. Bawang putih mengandung antioksidan. Bawang putih mengandung karoten dan selenium
13. Mengonsumsi 2-3 siung bawang putih sehari, akan menghindarkan dari kemungkinan berpenyakit jantung.
14. Menyembuhkan tekanan darah tinggi
15. Meringankan tukak lambung
16. Menurunkan kolesterol dalam darah
17. Meningkatkan insulin darah bagi penderita diabetes.
18. Melumpuhkan radikal bebas yang mengganggu sistem kekebalan tubuh
19. Bermanfaat sebagai penawar racun (detoxifier) yang melindungi tubuh dari berbagai macam penyakit.
20. Membantu menambahkan nafsu makan apabila dimakan mentah
21. Menjaga stamina tubuh
22. Mengandung khasiat antimikroba, antitrombotik, hipolipidemik, antiarthritis, hipoglikemik, dan juga memiliki antivitas sebagai antitumor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan